فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی

فاز موزیک-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ عاشقانه

فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی

فاز موزیک-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ عاشقانه

فازموزیک-دانلود آهنگ جدید -دانلود آهنگ عاشقانه-دانلود آهنگ غمگین-دانلود موزیک ویدئو-دانلود آهنگ جدید معین-دانلود آهنگ جدید ابی-دانلود موزیک جدید شادمهر-دانلود آهنگ جدید گوگوش

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام ودا

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام ودا با بهترین کیفیت در سمفونی. آهنگ ودا جدیدترین اثر هنرمند خوب کشورمان امیرعباس گلاب می باشد. تاریخ انتشار آهنگ ودا 6 شهریور 1398 می باشد. آهنگسازی این اثر را اسحاق اسد بیگی و امیر عباس گلاب برعهده داشته و تنظیم آن را یاسین ترکی خواننده پاپ کشورمان ساخته است. برای دانلود آهنگ ودا که یک آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از خواننده خوب کشورمان امیرعباس گلاب است می توانید به بخش دانلود آهنگ رفته و این آهنگ بسیار جذاب را با دو کیفیت 128 و 320 دانلود کنید و همینطور می توانید برای مشاهده متن این آهنگ دوست داشتنی در سمفونی به پایین صفحه مراجعه کنید. ضمناً باید اشاره کنیم که شما عزیزان می توانید برای تماشای ویدیو منتشر شده از این آهنگ به بخش موزیک ویدیو سر بزنید.

Download New Music By Amir Abbas Golab - Vedaa

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ امیر عباس گلاب به نام ودا
من روحمو از تن جدا کردم
تا روح تو توی تنم جا شه
من غیر ممکن هارو میتونم
وقتی پای تو وسط باشه
وقتی که دل از اختیارم رفت هرچی به غیر از تو رو دادم رفت
وقتی کنارت زندگی کردم من زندگی کردنو یادم رفت
بعد تو با دنیا وداع کردم بغضی حریف التماسم نیست
خواب و خوراک از روزگارم رفت بعد تو به چیزی حواسم نیست
دنیای من مغرور و محکم باش خیلی صبورم که نمیمیرم
چه با شکوه از پیش من میری من غیر زیبایی نمیبینم
بعد تو با دنیا وداع کردم بغضی حریف التماسم نیست
خواب و خوراک از روزگارم رفت بعد تو به چیزی حواسم نیست

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی