فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی

فاز موزیک-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ عاشقانه

فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی

فاز موزیک-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ عاشقانه

فازموزیک-دانلود آهنگ جدید -دانلود آهنگ عاشقانه-دانلود آهنگ غمگین-دانلود موزیک ویدئو-دانلود آهنگ جدید معین-دانلود آهنگ جدید ابی-دانلود موزیک جدید شادمهر-دانلود آهنگ جدید گوگوش

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام خیال

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ

مهدی_احمدوند

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام خیال با بهترین کیفیت در سمفونی. مهدی احمدوند هنرمند قدیمی کشورمان که در سبک پاپ کار موسیقی خود را آغاز کرده است. میتوانیم از آهنگ جدید این هنرمند به نام خیال که جدیدترین موزیک این هنرمند بزرگ هست اشاره کنیم که معرفی آهنگ موزیک جدید خیال برای هوادارن خود در فضا ی مجازی منتشر کرده است.شما عزیزان و دوستداران موسقی میتوانید این آهنگجذاب و شنیدنی را با دو کیفیت 128 و 320 دانلود و یا بصورت آنلاین در سمفونی در پایین صفحه گوش دهید. 

Download New Music By Mehdi Ahmadvand - Khiyal

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ مهدی احمدوند به نام خیال
تنگه دلم برات
دست منو بگیر
لعنت به این دل
تنگ بهونه گیر
دست منو بگیر از این همه خیال ببر یه جای خوب یه جا مث شمال
تنگه دلم برات تو این پیاده رو قدم که میزنم تصور میکنم تورو
با من قدم بزن تا آخرای شب دیوونه میکنه منو این ماجرا یه شب
بیا تمومش کن این دیوونگیارو از عشق خبر واسه ی دیوونه بیارو
همین یه بارو غمت رو از قلب من درارو خیالت این چند وقته دلم رو از پا در آورد
بیا و رویا و آرزوهامو واقعی کن بیا دوباره بیا برای من عاشقی کن
تنگه دلم برات برای بودنت این شکای لعنتی تورو از من ربودنت
تنگه دلم برات قسم به جون تو ای کاش اسم من بیوفته ته فنجون تو
بیا تمومش کن این دیوونگیارو از عشق خبر واسه ی دیوونه بیارو
همین یه بارو غمت رو از قلب من درارو خیالت این چند وقته دلم رو از پا در آورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی