فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی

فاز موزیک-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ عاشقانه

فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی

فاز موزیک-دانلود آهنگ جدید-دانلود آهنگ عاشقانه

فازموزیک-دانلود آهنگ جدید -دانلود آهنگ عاشقانه-دانلود آهنگ غمگین-دانلود موزیک ویدئو-دانلود آهنگ جدید معین-دانلود آهنگ جدید ابی-دانلود موزیک جدید شادمهر-دانلود آهنگ جدید گوگوش

طبقه بندی موضوعی

دانلود همه ی آهنگ های دنیا

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

دانلود همه ی آهنگ های دنیا
دانلود آهنگ های دنیا دادرسان – دانلود فول آلبوم دنیا

دانلود فول آلبوم دنیا دادرسان

کاملترین مجموعه تمام آهنگهای خواننده ی خوش صدا دنیا به صورت یکجا و تکی با متن آهنگ ها و بهترین کیفیت ۳۲۰

 Download Full Album By Donya Dadrasan With Text And 320 

 

320

 

128

 

متن آهنگ دردسر
فهمیدی دیوونتم پشتش در رفتی لعنتی منو بد بهم زدی
تو بهم قول دادی که یه وقت برام دردسر نشی‌ منو بد بهم زدی
فاصلمون نشد عادت برا من نپرس حالمو جواب سادس خرابم
شکسته بدی خوردم باز از علاقم چون تو دوریو منم طاقت ندارم

رفتی‌ که رفتی‌ الان فهمیدم زندگی‌ بی‌تو معنی‌ نداره
رفتی‌ که رفتی‌ الان من هیچ خیری ندیدم از این علاقه
دنیا واسم بعد تو شده بد خوب نمیشم مطمئنم
دنیا واسم شده بد تو دوری ازم ولی‌ من دورتم
فاصلمون نشد عادت برا من نپرس حالمو جواب سادس خرابم
شکسته بدی خوردم باز از علاقم چون تو دوریو منم طاقت ندارم

  • س.ف

نظرات (۱)

من خیلی شما را دوست دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی